top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraNiePoczytalna02

Najlepsze pomysły rodzą się w nudne dni.

Wakacje nadchodzą wielkimi krokami. Dlatego postanowiłam nadchodzącą wakacyjną nudę zapełnić tworzeniem bloga. Mam nadzieję, że moja skromna stronka znajdzie swoich amatorów nie tylko wśród zapalonych czytelników.


TEMAT.

Bedę tu opowiadać trochę o książkach, trochę też o sobie. Nie, nie mam wcale aż tak porywającego życia, by się nim chwalić na prawo i lewo:D. Może, mimo to, uda mi się zainspirować Was moimi, czasem zwariowanymi, pomysłami? Oby tak było...


ZAPRASZAM.

Jeśli myślisz, że ta strona może Ci się w jakiś sposób przydać, zapraszam. Kto wie, może zachęci Cię do stworzenia własnego bloga?


Szczegółowe informacje na temat bloga oraz spraw organizacyjnych- juz wkrótce.

Szczegółowe informacje na temat bloga oraz spraw organizacyjnych- już wkrótce.


Pozdrawiam,

Wasza Niepoczytalna ;)



33 wyświetlenia0 komentarzy
bottom of page